Aantal berichten : 16 Woonplaats : Limburg Registration date : 06-09-08
Profiel Geslacht: Poes Leeftijd: 2,5 Jaar Partner: -
Onderwerp: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:32 am
Imara zoefde door de woestijn. Het zand stoof op, woestijndieren maakten zich uit de voeten. De cheetah bleef stilstaan. De zon brandde op haar goudkleurige vacht. In haar ooghoeken zag ze een fennek voorbij komen. Meteen maakte ze een scherpe draai en vloog naar de nek van de fennek. Imara's hoektanden boorden zich in het huidje. Er klonk nog gekrijs, maar het werd teveel en de fennek stierf. Imara siste en klauwde de buik van de fennek open, waardoor er overal bloedvlekken kwamen. Ze begon te eten van de fennek, terwijl ze iets hoorde...
Moya
Aantal berichten : 88 Leeftijd : 29 Woonplaats : België Registration date : 06-09-08
Profiel Geslacht: Vrouwtje Leeftijd: 2.5 jaar Partner: Nee
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:38 am
Moya stond opeens achter haar. Ze zweeg en ging zitten. Wachtend op Imara's reactie..
Darkness
Aantal berichten : 39 Registration date : 07-09-08
Profiel Geslacht: mannelijk Leeftijd: 3 jaar Partner: neuh
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:39 am
Darkness kwam langsgelopen. HIj keek droog naar de twee.
Moya
Aantal berichten : 88 Leeftijd : 29 Woonplaats : België Registration date : 06-09-08
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:41 am
Moya keek om en keek naar Darkness. Ze keek verveeld rond.
Imara
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:41 am
Imara stapte achteruit. Ze krulde haar bovenlip op en liet haar hoektanden zijn, terwijl ze een poot op de fennek zette. ''Wat willen jullie?'' siste ze.
Darkness
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:43 am
''niks. is hier rondlopen ook alweer verboden'' zei Darkness droogjes en keek Imara droog aan.
Laatst aangepast door Darkness op zo sep 07, 2008 3:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Moya
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:44 am
"Rustig aan, hyperactief katje.." zei Moya droog en stond op. "Ik wil niets van je." zei ze droogjes en keek weer rond.
Imara
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:46 am
''Ja echt.'' Imara zette zich recht. ''Twee luipaarden komen op me af, en ik heb net een prooi gedood. Wat toevallig.''
Moya
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:47 am
"Hé, knoop dit in je oren, hypertje, ik ben een panter.." zei ze droog en gaapte even.
Darkness
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:50 am
Darkness keek haar strak aan. ''wat een belediging ik ben een panter hoor'' snauwde hij.
Dharrock
Aantal berichten : 23 Registration date : 07-09-08
Profiel Geslacht: mannelijk Leeftijd: 3 en een half jaar. Partner: -
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:50 am
'Jaah, en ej hoort hier neit te zijn, zout op, en ga in de jungle zitten klooien...' gromde Dharrock
Imara
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:51 am
''Panter dan.'' Imara geeuwde. '''Wat die cheetah zegt.''
Darkness
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:51 am
''ik mag lopen waar ik wil'' gromde Darkness terug.
Moya
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:52 am
"Tssss, een hele troep hyperkatjes! Wat ben ik bang.." zei Moya droog en rolde met haar ogen. Ze stond op en liep verveeld rond.
Imara
Onderwerp: Re: Opstuivend zand, gekrijs en bloedvlekken. zo sep 07, 2008 3:52 am
''Olé.'' Imara geeuwde. ''Wil jij de fennek hebben?'' vroeg ze aan Dharrock.
Chaway
Aantal berichten : 11 Registration date : 06-09-08